cristina

Alla inlägg under februari 2013

Av Maria Ivarsson - 28 februari 2013 09:07

Jag han ju inte blogg igår så jag blogggar idag istället, igår så åkte jag och min kompis med våra mammor till mora medans hennes syster och våra pappor åkte skidor/längd eller vad det heter. Vi handlade kläder och lite sånt, jag kan lägga upp nåjn bild på vad jag köpte sen. Idag är det min namnsdag men det ät inget stort, imorgon ska vi gå på spa det vins en liten pool aa iaf. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag men vi får se.

Ciaoo  

 (Bild från igår, skit ful)

Av Maria Ivarsson - 25 februari 2013 13:15

Vaknade ganska sent, men har hunit ätit frukost och vart ut en sväng med skidor  

Snart kommer min kompis om nån timme typ  

     

Hahhahahaha this is me när min mobil håller på att ladda ut.

Aja har inte så mycket mer att skriva.

Ciaooo

Av Maria Ivarsson - 24 februari 2013 20:27

Hej! Just nu bloggar jag fårn dallarna  (cool man e, asså inte  ). Aja det är i alla fall skit mysigt. Ja imorgon kommer min kompis Inez med familj. Vi kom hit för nån timme sen typ och jag hade skit tråkigt i bilden bevis    

Nu ska jag och pappa snart utttt en stund hehe       

Bloggar kanske lite senare, ciaaoo  



Av Maria Ivarsson - 23 februari 2013 20:24

  Idag har jag fixat lite saker köpt lite saker åt min kompis som ligger på sjukhus för hon har blivit opererad (stavning). Ja jag har inte gjort något specielt. Nu kollar jag på mellodifestivalen aa det var min dag. Ska packa lite senare vi ska åka upp till dallarna imorgon ska bli kul  

Ciaoo

        

Av Maria Ivarsson - 22 februari 2013 16:09

Ja idag har jag vart hemma eftersom jag har inte mått så bra den här veckan. Ja nu har jag sportlov ska bli kul ska åka upp till dalarna på söndag. Med min kompis och hennes familj men hon är inlaggd på sjukhus för hon har haft skit ont i  maggen och hon har fått opererats. Men ialla fall ska bli skit kul, vi har hyrt ett hus som har skit mysigt och nån av dagarna så ska vi gå på spa hiihi. Ja min New York tappet är uppe och jag har satt in mina möbler och saker nu ska bara speglarna och några till lampor.   Mitt rum och jag på en bild skit ful ser jag utt på bilden (stavning är inte så bra hehe 

Just nu kollar jag på tv  och har tråkigt. Bloggar senare ciaooo  

Tja

Av Maria Ivarsson - 21 februari 2013 10:15

Ja igår hade jag inte riktigt tid att blogga men ska berätta lite mer nu. Jag heter Maria igentiligen men jag döppte bloggen efter mitt mellan namn. Aj know min design är skit tråkig men vet inte riktigt vad jag ska göra aja, jag är belieber, jag bor i Stockholm. På instagram heter jag maria_ivarsson_ och på kik heter jag marriaass i alla fall lämna gärna komentarer och frågor.


Ja iallafall (eller hur det stavas, är inte bäst på stavning hehe) vi har tapetseratt om i mitt rum, vi har mållat vägarna vitta och vi har satt upp en NY tappet(New York). Fett coolt va   kan ta bild sen dom blev precis klara med att sätta upp den, ska kanske flytta in sakerna i rummet senare ikväll eller imorgon. Aja vi får se, jag börjar i alla fall 12:40 i dag, vi har bara en lektion i dag men får se hur det blir om jag kommer iväg idag och iförgår var jag hemma så aja vi hörs

 

Puss  

Av Maria Ivarsson - 20 februari 2013 22:24

Hej! Är en tjej som bloggat i något år men har tagit bort dom andra bloggarna. Jag är 13år och belieber.

Det här är jag, fast gammal bild årkar inte ta en ny bild jag är sjuk just nu.

   

This is my babby  

Aja ska sova nu god natt  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är 13år gammal, belieber

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards