cristina

Alla inlägg under mars 2013

Av Maria Ivarsson - 30 mars 2013 23:12

Hej bloggen!  

Vill säga GLAD PÅSK!

Den här veckan som har gått har jag inte mått så jag har inte varit i skolan. Hela veckan har jag varit hemma och villlat och kollat på GG (gossip girl) bästa serien ever enligt mig, sen var jag och mamma en dag till HOLISTER favo butiken hehe. Vi köpte en tröja kan lägga ut en bild någon dag som kommer, jag provade några tröjor och kläningar ett grått line och sen några vitta kläningar- Provade en skit fin vittt tubb klännign skit snygg tycker jag. Ialla fall idag vaknade jag och åt frukost sen så hade mamma ordnat liten påskhare sak i mitt  rum for mig lakt lite spår/godis och ledes til några ägg. Fick fyra ägg och en påse med lite saker. Ialla fall fick mycket godis och lite saker, tex: en idrotts top och sen fick jag det där gråa linet och sen en extra liten flaska med holister parfym. Sen åt vi lunch och åkte till några kompisar och ficka där sen kom vi hem för ett tag sen och mamma och pappa har åkt i vägg till en kyrka nu så det är lite creepy hehe men aja imorgn ska vi typ träffa lite släktingar aja det var inte så mycket mer att berätta.

 

Aja skit fulll bild, Ciaoo

Bloggar mer imorgon  

Av Maria Ivarsson - 24 mars 2013 20:11

Söndag fan oxå imorgon är det måndag årkar inte mår fortfarande inte bra, och imorgon är det film/myskävl. Klassen jag går i vi tjejer ska ha film kväll killarna hade i trosdags. Men årkar inte vill heller gå på gym, måste tränna upp kroppen avskyr min kropp så mycket. Sen dappar jag kan inte sluta tänka på killen jag gillar Aja har inga bilder nu heller är fortfarande skit lat och årkar inte göra något. Idag har jag nördat sims och datorn/film och tv:n. Vill inte gå i skolan och mår illa och är fortfarande förkyld och måste gå till skolan imorgon. Ja nu tänker ni säker vet hon inte hur hon går till skolan eller vadå?? Jo jag vet men jag måste åka tunnelbannan och sen gå runt sjön där det är kallt och issit och ska försöka mötta kompis om det går :*

Ialla fall bloggar imorgon

Ciaoo  

Av Maria Ivarsson - 21 mars 2013 11:32

       

Av Maria Ivarsson - 21 mars 2013 11:16

Hej bloggen! Idag är jag hemma igen min magsjuka börjar gå över men mår fortfarande illa. Men nu har jag blivit förkyld och har inte vart ute med blött hår eller nåt har bara varit inne den här veckan typ, skit tråkigt. Just nu chillar jag i soffan och kollar på tv. Kul msn har imorgon är det fredag whoop whoop  Imorgon blir jag nog hemma oxå  trist. Aja har inte årkat göra något specielt den här veckan. Ska fixa lite saker nu typ aja bloggar senare puss :*

Ciaooo     

Av Maria Ivarsson - 19 mars 2013 12:16

Vet att jag inte är den bästa på att updatera bloggen hehe, ,en har bara inte haft tiden. Idag och igår är/har jag vart hemma, jag vart typ smitad av mitt kusin barn. Så är typ magsjuk kul va??? Jag ska försöka göra bloggen lite roligare men vet ej hu har ni något tips? Många av mina kompisar har bloggar på blogg.se jag själv tycker det är lättare att blogga på bloggplatsen, jag förstår intenhur dom kan fixa sin design på blogg.se förutom dom som redan fins för dom är så tråkiga,moch mina kompisar lägger upp video klipp och sånt och jag vet inte hur man ska göra? Iallafall kan inte blogga mer för snart dör vår surfplata (jag bloggar från den). Så därför kanske jag stavar fel på visa saker hehe. Bloggar kanske senare. Ciaooo

Av Maria Ivarsson - 17 mars 2013 21:20

Igår var jag hos min faster med mina kusiner (hennes barn, och flickvänner och barn till mina kusiner). Det var väl helt okej. En av dom spyde när min yngsta kusins flickvän satt och mattade honom frässt va?? Idag var inte sån rolig dag. Jag årkar inte med idag jag f***ar upppp, frågade tre kompisar två kunde och en svarade inte ens jag vill bara döö just nu. Årkar inte med skolann eller kommpisar. Försöker ändra på mig för killen jag gillar. Inte så fjortis men ahh kan inte förklara hur. Önska ibland man var en myra ingen bryr sig ju typ ens om dom. Känns just nu som ingen kompis ställer upp. Vill inte vara i tonåren önska man var typ 17-20 man får göra mer. Nys när jag skulle filma en sak så börjar mamma prata helt ok vart inte arg sen kommer pappa hem och börjarar sjunga med det var en tv sak jag skulle filma. Då får jag avbryta och sen filmna om sen kommer han in och jag peckar/visar att han ska vara tyst och gå ut han fattar men börjar ändå prata seriöst. Nu gråter jag typ och vill bara dö för fan. Ingen respekt eller något ibland önska jag att redan som liten man bodde ensam. Sen blir jag besviken på mina kompisar som sviker  och sårar, kan man lita på dom och kan man lita på att dom ställer upp?? Sen är det också killen jag gillar han gillar mina kompisars bilder men gillar aldrig mina bilder på instagram förutom på min privat då och då. Han pratar med mig iskolan typ varje dag och bussar med mig mén sen boom tyst vill bara att han ska vara min men hur ska jag göra han är populär och sånt och tror visa av mina kompisar gillar honom. Han är inte en player så ni vet. Mina kompisar säger att han gillar mig men vad ska jag tro. Föra veckan på spanskan så sloga han mig med en gummisnod,(det gjorde inte ont eller nåt och han slog mig inte men vet inte hur man ska förklar hehe) men i alla fall så sen gav han mig en kram och vi prata ganska ofta typ varje dag. Ialla fal vill inte prata mer om det. Jag vet bara inte vad jag ska tro längre. Besviken på vad jag gör med mitt liv vågar inte ta chanser/satts blir sur och arg på mig själv för vad jag gör. Årkarr inte gå till gymmet. Har vänner men vem är äkta. ALLT är bläää just nu.  

Nu vill jag inte prata mer om det, tack för jag fick berätta det. Sen idag på kvällen/eftermiddagen så gick jag och pappa en motions promenad, vi gick där bort mot tanto  och sen upp på höjden och kollade lite var fett fin utsickt  

Det här var deserten jag fick hos min faster var jätte gått!

 

Berätter mer om veckan imorgon typ. Ciaooo  

Ska bara göra ett fashio/qoute inlägg  

Av Maria Ivarsson - 15 mars 2013 19:48

           

                               

Av Maria Ivarsson - 15 mars 2013 18:16

Jag hade np prov i matte i torsdags, det gick uselt fuck också. Vart inte nöjde, igår (torsdag) hade min föra skola sitt skol disco var sista året man fick gå för årskurs 7 får inte gå så ja, jag hade ju tackat nej men skulle ha varit kul. Igår var jag hemma på grund av att jag har inte mått så braa. Idag hade vi np prov i matte igen men jag måde bläää imorse så jag kom inte iväg till skolan. Idag har jag nördat sims, kollat på tv och hålit på med datorn. Har ni sätt på ig, justin bieber la ut en bild med ett fan. Faan vad jag önska att det var jag! Imorgon ska jag till min faster och mina kusiner med familjer och flickvänner och barn. Ska bli okej typ. Söndag ska jag nog gymma lite  

Ciaoo vi hörs    

(Repost)

 

Presentation


Jag är 13år gammal, belieber

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards