cristina

Alla inlägg under april 2013

Av Maria Ivarsson - 25 april 2013 09:51

         


Av Maria Ivarsson - 25 april 2013 09:24

Hej bloggen! Förlåt att jag inte har bloggat på jätte länge men iallafall nu kommer anledningarna. Efeter påsklovs veckan så fick jag lov och fokusera jätte mycket på skolan och alla Nationella prov inte alls kul  Nationella proven har inte alls gått bra tycker ja men aja, har lyckats att vara i skolan sen dess jippi. Tills tisdagen måde skit dåligt vet ej vrf men då var jag hemma och sen på kvälle skulle jag och en kompis gå på JUSTIN BIEBER KONSERTEN! OMFG!!  Iallafall vi hade en slaks vip biljett som hette saphaier eller hur man nu skriver det hehe så vi slap kö eftersom vi fick stå i en speciall kö  Vi hade läktar biljetter väldigt bra oxå  Förbandet började spela lite över sju typ, sen hade man inget att göra, så många försökte göra vågen, skrika ramsor, stampa i golvet så att hela läktarn började skaka fett scaryyy  sen kl. 21:08 ungefär tror jag så började ned räkningen från 9min. och ner sen börja han spela och höll på till typ 22.36 kanske eller nåt sånt. BEST DAY OF MY LIFE, I GOT TO SEE MY BABY/HEART. Sen har jag varit hema onsdag och idag/torsdag. Just ja vi ska fåå en hund i slutet av maj  Aa lägger upp ett inlägg med bilder och ska försöka ladda upp en video. Lägger upp en snabb bilde på min älskling 

Ciaoo    

   

Presentation


Jag är 13år gammal, belieber

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards