cristina

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Hej bloggen!

Av Maria Ivarsson - 10 juli 2013 22:51

Som ni nog har märkt har jag inte bloggat på jätte länge. Ja det fins mycket att berätta men jag ska förbereda mig först. Och med det så menar jag ändra lite på bloggen med kategorier och kanske färger och sånt ialla fall jag har bytt bakrundsbilden, header eller vad det nu hete. Jag ska fixa det men jag får se om jag bloggar mer imorgon eller efter jag är klar nu. Aa men lovar att jag ska försöka bättra mig med bloggningen.

Hejdå tills dess  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Ivarsson - 11 juli 2013 14:48

Inatt har jag knappt sovit något somna kanske 5,6. Vakna kl.09 Jag vakna o gosa med Leo en anning sen åt jag frukost. Nu under en vecka har vi tagit hand om ett par hamstrar min kompis Simones hamstrar, så vi tvättade hamstrarnas bur och sen så tvä...

Av Maria Ivarsson - 10 juli 2013 23:04


Här kommer 2 serier och 2 filmer som jag tycker är värda att se om man gillar att se in till en kändis värld eller om man gillar att se killar kämpa för deras tjejer eller vad man ska säga. Det här är några av min favorit serier och och filmer fast d...

Av Maria Ivarsson - 2 juni 2013 17:19

Igår så vakna jag typ 6 tiden fyfan asså det var hemskt. Ialla fall sen skulle jag sätta mig vid datorn men då somna jag om i soffan. Hahah sen mötte jag Inez runt 12tiden vi gick bort mot mangnusladelåsg. för det fanns nån badräkt affär där men när ...

Av Maria Ivarsson - 31 maj 2013 19:53

Jag har varrit hemma hela veckan eftersom jag har varit jätte förkyld:( INte alls kul. JA ialla fall vill skriva det så ni viste vrf jag inte uppdaterat alls den här veckan. Men idag ska vi typ bada Leo asså min hund. På måndag har min skoal studieda...

Av Maria Ivarsson - 25 maj 2013 10:45

Föråt att inte uppdaterade igår. Men ialla fall ska berätta om idag och igår. Igår började jag 8.00 för jag behövde gå på stödet och göra ett matteprov. Men jag började egentligen 10 så fick vänta i skolan ända tills jag började det var skit tråkigt....

Presentation


Jag är 13år gammal, belieber

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards